ELS COLORS!
L'AULA DE "ES GRANOTET" HEM ANAT A LA PISSARRA DIGITAL I HEM MIRAT AQUEST POWER POINT.
ELS COLORS
DESPRÉS ENTRE TOTS HEM PARLAT QUIN COLOR ENS AGRADA MÉS I HEM DECIDIT FER UN RECULL I PENJAR-HO AL SURO DE LA NOSTRA AULA.
AQUÍ TENIU EL RESULTAT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada