dimarts, 12 de març del 2013

ELS COLORS!


L'AULA DE "ES GRANOTET" HEM ANAT A LA PISSARRA DIGITAL I HEM MIRAT AQUEST POWER POINT.

 ELS COLORS

DESPRÉS ENTRE TOTS HEM PARLAT QUIN COLOR ENS AGRADA MÉS I HEM DECIDIT FER UN RECULL I PENJAR-HO AL SURO DE LA NOSTRA AULA.

AQUÍ TENIU EL RESULTAT.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada