ES GRANOTET 3 ANYS B
dijous, 25 d’octubre del 2012
BENVINGUTS!!
BENVINGUTS A TOTS AL BLOC DE LA CLASSE DEL GRANOTET DE MOLÍ D'EN XEMA. AQUÍ VOS PODREM MOSTRAR TOT ALLÒ QUE FEIM A L'AULA I A L'ESCOLA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada